Свържете се с нас
0878888581

Меню
Меню

Често задавани въпроси

  • Безплатна ли е доставката на продуктите в сайта?

    Да, при условие че стойността на поръчката надвишава 199 лв, получавате безплатна доставка до офис на Спиди (Speedy).

    За всички останали случаи важи ценовата листа, поместена в раздел „Доставка”.

  • Искам да поръчам от Trendyhome.bg. След колко време ще получа пратката си?

    Обикновено е в рамките на 1 до 5 работни дни.

    Поръчките се доставят взависимост от наличността на продуктите, начина на доставка, както и часа, в който са регистрирани в нашата система. Преди да финализирате вашата поръчка в количката може да видите ориентировъчния срок за доставка. 

    След като поръчката бъде потвърдена и изпратена, ще получите съобщение от транспортната компания  за точна дата на доставка, номер на товарителница и сумата, която трябва да заплатите.

  • Мога ли да направя поръчка до офис на Econt?

    Да, можете. В този случай стойността на транспортния разход е изцяло за сметка на получателя и е в зависимост от ценовата тарифа на куриера. Моля при избор на този метод на доставка да се свържете предварително с оператор от Trendyhome.bg, за да ви съдейства с финализиране на поръчката.

  • Мога ли да платя поръчката си в брой на куриера, когато тя бъде доставена?

    Да. При доставка от куриер на адрес поръчката може да бъде заплатена в брой. При създаване на поръчка се избира вид на плащане „Наложен платеж“. 

  • Мога ли да платя поръчката си с карта на куриера, когато тя бъде доставена?

    Да. Имате възможност да платите поръчката си с карта на ПОС терминал, интегриран в служебното устройство на куриера. При създаване на поръчка се избира вид на плащане „Наложен платеж“.

  • Мога ли да получа пратка от физически обект?

    Към момента не предлагаме опция получаване от физически обект.

    В рамките на изключение за клиентите ни, които се намират в столицата, и след предварителна договорка, бихме могли да съдействаме с получаване на поръчка от фирмения ни адрес - гр. София, ул. Костенски водопад 45.

  • Мога ли да направя поръчка по телефона?

    Да. Може да направите поръчка по телефон. Препоръчваме ви предварително да си отбележите името или артикулния номер на продукта.

  • Имам ли право да отворя пратката преди да заплатя сумата по поръчката?

    Имате възможност да се възползвате от опция „Отвори преди да платиш”. Даваме ви право да проверите дали получавате точно това, което сте си поръчали.

    Поради спецификата на предлаганите артикули и тяхната чупливост Ви препоръчваме задължително да преглеждате пратката в присъствието на куриера.

    Не се приемат рекламации за счупени артикули при платена и взета пратка.

  • Мога ли да променя адреса за доставка, след като съм заявил поръчката си?

    Можете да промените адреса за доставка, като се обадите на телефон +359 878 888 581 или на имейл [email protected], докато поръчката Ви е със статус „Обработва се“, т.е. ако поръчката ви все още не е изпратена. След като поръчката Ви бъде изпратена, смяната на адреса е възможна като се обърнете към куриерска фирма Speedy.

  • МОГА ЛИ ДА ОТМЕНЯ ПОРЪЧКАТА СИ?

    Да, можете да отмените поръчка като се обадите на телефон +359 878 888 581 или чрез имейл на [email protected]

  • КЪДЕ ДА ВЪРНА ЗАКУПЕН АРТИКУЛ?

    Адресът за връщане е гр.София, ул. Костенски водопад 45. вх.В, ап.10

  • ЗА ЧИЯ СМЕТКА Е ВРЪЩАНЕТО НА АРТИКУЛ?

    Връщането на артикул/и е за сметка на клиента, освен в случаите, в които Trendyhome.bg е допуснал грешка при изпращането на поръчката.

  • В КАКЪВ СРОК ЩЕ МИ БЪДЕ ВЪЗСТАНОВЕНА ДЪЛЖИМАТА СУМА?

    В рамките на 14 дни от датата, на която ние получим върнатата стока.

  • МОЖЕ ЛИ ДА МИ БЪДЕ ВЪЗСТАНОВЕНА СУМА С НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ?

    Всички дължими суми се възстановяват само по банков път, след като сте предоставили IBAN и титуляр на сметката.

  • КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ, АКО ПОЛУЧА ДЕФЕКТЕН ИЛИ ГРЕШЕН АРТИКУЛ?

    В случаите, в които след като сте приели стоката, установите дефект или грешен артикул, то трябва да ни уведомите за това, с имейл на [email protected], след което артикулът трябва да бъде върнат на адрес: гр. София, ул. Костенски водопад 45, вх.В, ап.10. Връщането се извършва с куриерска фирма Speedy за сметка на получателя (trendyhome.bg). Ние същевременно ще подготвим верния артикул, за изпращане към Вас.

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки